sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

Yllättävän mukavat

Kävimme sitten Miken kanssa Koskikeskuksessa hieman pyörähtämässä. Tarkoituksenani oli hankkia pari juttua, joita tarvitsin enemmän tai vähemmän kipeästi. Mukavia, hieman siistimpiä sandaaleita olen ollut vailla tähän saakka, koska en rumien varpaankynsieni takia ole sellaisia vuosiin käyttänyt -tai oikeastaan mitään sandaaleita (nyt varpaani ovat kuitenkin sievät ensimmäistä Kertaa elämässäni ja haluan , että ne saavat hieman hengittää). Olen omistanut mukavat, sporttiset Ecco -sandaalit, joilla on hyvä ulkoiluttaa koiraa ja sen lisäksi olen käyttänyt kummitädiltä joskus saamiani ei-niin-kauniita Clarksin sandaaleita, sekä vanhoja, mutta sieviä ruskeita sandaaleitani, joiden merkkiä en nyt tähän hätään muista.

Nyt löysin sitten oikein mukavat sandaalit itselleni hintaan 19,90 KOOKengästä - ja, mikä parasta, ne tuntuivat todellakin yhtä hyvältä jalkaan, kuin Saman liikkeen 69,90 maksaneet sandaalit. Ihan ovat jopa sievätkin, eikö vaan?

Sandaalien lisäksi hankin The Body Shopista merilevä-päivävoiteen ja tea tree -yövoiteen, jota olen jo aiemminkin käyttänyt. Hintavia ovat, mutta olen kyllä aina TBS: n tuotteista pitänyt ja kokenut ne laadukkaiksi. Gina Tricotista hankin "pyöräilyhousut", joita aion käyttää esim. kun haluan ajaa skootterilla, mutta myös käyttää hametta tai mekkoa käyttämättä kuitenkaan Iegginsejä. Hankin tosin samalla myös n. puoleen sääreen ulottuvat valkoiset Iegginsitkin. Ja, harakka kun olen... Jopa kolme glitter -kynsilakkaa...

Lisäksi kävimme tietenkin syömässä La Mammassa, kuten suunnilleen aina, kun käymme Koskikeskuksessa...

Kaiken kaikkiaan kiva sunnuntai!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti